1 Aralık 2011 Perşembe

Zamanın Ötesinde Birine.

Bugün günlerden yine “Sen” sin… Ne Çarşambanın gidişi umurumda ne de davul zurna ile gelen Cumartesi… 
Kim bilir bunu sana ne zaman vereceğim okuman için.  Sanırım yeterli cesareti ne zaman bulursam kendi içimde o zaman. Devrik cümlelerim olacak yine totalinde. Can Yücel tarafım kabaracak kimi zamansa. Ama içeriği hep sen olacak biliyorum taaa en başından.
Yaralı kalbine kırılmış ruhuna merhem olacağım belki tamamlanmamış dokunuşlarımla kendi yaralarımı unutup. Yine kaçak bakışlar atacağım gözlerine utanarak… Utandığım zaman kıpkırmızı oluyorum ama insanlar hala benim gibi birinin nasıl olurda utanabilir olduğuma inanamıyorlar zaman zaman. Sanırım yüzüme taktığım yüzlerce maskelere alışkın olduklarından.
Belki bir ilişkiye hazır değilsin ya da istemiyorsun. Korkma durumumuz farklı değil. Bende henüz emin değilim. Aynı taraftayız yani kantarda. Tek hissettiğim bir şey var o da seni gerçekten yanımda istemem.  Gördüğüm en son yüz senin olsun gece yatarken uyandığımda gördüğüm ise yine senin yüzün. Sen bakmasan da olur. Uyuyabilirsin yani J
Romantizm falan sağlama bana. Sadece yanımda dur. Maç izleyelim sohbet edelim sarhoş olalım sevişelim duş alalım birlikte.
Ruhlarımız sevişsin biz uyurken. Gözlerimiz öpüşsün birbirimize bakarken. Dokunmasak da olur birbirimize. Aynaya baktığımda sen belir zaman zaman. Ben duş alırken sen tıraş ol yanımda. Köpük savaşı yapalım evde sonra da ortalığı temizleyelim yine birlikte.
Sokakta el ele yürüyelim. Sen elini çek ben yakalayayım. Sen ağla ben sana mendil vereyim sen gül ben gülistan olayım. Sen sen ol ben zaten karışırım sana. Camlara taş atıp kaçalım balkonda yıldızları sayalım. Şarap içelim yine birlikte. Ardından tatlı yiyelim kusalım. Ama sen ol kendin ol. Maskelerini kalkanlarını bir yerde bırak.
Sigara saralım. Evin içinde dans edelim. Varsın sevgili olmasın adımız. Biz olsun. Sen olsun ya da. En yakışanı bu olur galiba.
Farklı dünyalarda yaşamayalım. Gezegenlerimiz olmasın. Yörüngesinden çıkan göktaşları uğramasın ülkemize. Milletimiz bayrağımız dinimiz dilimiz olmasın. Sen ol sadece. Ben uyarım sana. 
Kapıları kapatmayalım hiç. Varsın buz kessin evimiz. Sarılarak donalım Ayrı ayrı üşümektense.  Farklı gözyaşlarımız olacağına bir aksın gözlerimiz. Bir sen ağla ben beş ağlarım.
Farkındalığımız ve farklılığımız olsun boy boy. Koşuştursunlar bahçede.
Her şeyi boş ver… Dediğim gibi sen ol. Ben her şekilde karışırım sana. İster buz ol isterse buhar….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder